١٨ ديسمبر ٢٠٠٧

كلمات...لسيد شبل



عندما تبدأ فالكتابه فثق انك لن تستمتع بالقراءه مجددا
وستقرأ فقط لتكتب

*******

س: هل انت شاعر ؟
ج: انا شاعر لا يجيد التعبير عن نفسه بالكلمات .. فأنا ممن يخنقه اللفظ والعبارات..

******

س: اعطنى سببا واحدا يجعلك لا تخاف؟
ج: اننى اعلم واؤمن واثق واشهد بأن

" لا إله إلا الله"


هناك ١٠ تعليقات:

البنت الشلبية يقول...

انا دخلت اقولك كل سنة وانت طيب وبخير وان شاء الله العيد الجاى تكون حققت امنياتك كلها
:)

أحمد سلامــة يقول...

أويعني ذلك اني اقرأ لك لكي اكتب فتقرا لي فتكتب فاقرا لك فـ ....... الخ

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

صديقى العزيز

الشاعرية تبدأ من تذوق جمال الحياة والطبيعة

وتنتهى بالكلمة

انا جيت اعيد عليك

كل سنة وانت طيب

وعيد سعيد عليك وعلى اسرتك

فين العيدية بقى ؟

ولا هنتهرب اكمنى طيب وغلبااااان

:)

الاشراقه يقول...

ميرسي بجد لدخولك مدونتي ومدونتك رائعه اوي وبتخاطب العقل وانا حبيتها اوي
اما عن السؤال اللى منت سألته ليه في بلوجي فهو بصراحه لاء
دي مجرد خواطر واحاسيس اكنها لانسان احسبه يستحق الوفاء له قبل ان اراه واعرفه فاتمنى ان يكون يستحقها بالفعل

الاشراقه يقول...

ميرسي لمرورك على بلوجي ويارب يكون عجبك

Halawa يقول...

حبيبي يادماغه
ايه ده ياعم
ما قل ودل
في الجون يا ملك

كل سنة وانت طيب
وعيد سعيد عليك
عندي جديد على فكرة
لو انت رايق تعالى

سلامممممممممممممماااات كتييييير

yasmina يقول...

كل عام وانت بخير

عيد سعيد
ويجعلك ربي من عواده

غير معرف يقول...

س: اعطنى سببا واحدا يجعلك لا تخاف؟
ج: اننى اعلم واؤمن واثق واشهد بأن

" لا إله إلا الله"


مفيش كلام بعد كده..ويارب نكون جميعا هكذا
كل سنه وانت طيب
:))
ومستنيه اشوف التاج ..انت دخلت ومضيت يعنى مفيش حجج
:)))))))))
سلام

محمد عز الدين يقول...

ونعم بالله

مدونة محترمة للغاية
أرجو انك تسمحلي أزورها على الدوام
تحياتي

د/اجدع بنوته يقول...

سيدنا محمد رسول الله